Analiza rynku pracy w kontekście teorii ekonomii.
Reklama powinna być przede wszystkim efektywna, aby zachęcić kontrahentów do zainteresowania danymi towarami lub ewentualnie usługami. W jaki sposób się jednak okazuje, jakakolwiek reklama ma także do zrealizowania kilka innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek w większości wypadków mają zakres informacyjny – dzięki reklamie mamy się bowiem dowiedzieć o danej szerokiej ofercie, o proponowanych produktach lub usługach, z jakich będziemy mogli skorzystać. Co znacznie więcej, takie reklamy mogą mieć także funkcję wspierania sprzedaży – od czasu do czasu mogą nam wobec tego przypominać o pewnych produktach czy usługach – tu pomoże ANCHOR. Połączone jest to między innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie na ogół reklama ma za zadanie informować, natomiast już w kolejnych okresach, gdy na przykład sprzedaż rozpocznie spadać, w owym czasie dobrze jest po prostu przypomnieć klientom o konkretnych produktach czy usługach. Prócz tego reklama może mieć funkcję manipulacyjną, o czym na pewno już wielokrotnie się przekonał każdy z nas, obserwując reklamy chociażby w telewizji.
2. Sposoby na
3. Dołącz teraz
4. Zamów online
5. Przeczytaj to